22/12, majas födelsedagsfest.

Hej på er ett försenat inlägg, som skulle kommit 22/12 men jag var helt död när jag kom hem´efter majas härliga födelsedagsfest! &  jag o loojna (håren) var på stan all day long, men iaf. det vart en härlig kväll även om jag drog kl. 11 typ,  haha neas byxor sprack gjorde mig lycklig, och tesse´s söta fyllesnack kommer sakna dig tjejen grååt inte* ! ''/ haha juste brudarna is my everything vill bara att ni alla ska veta hur mycket ni betyder även om jag bytte klass från er, det var VERKLIGEN inte pågrund av er.. kanske mia lite ,men förlåt mia! nu har vi ordnat upp skiten och mia hade confession för mig Väldigt noggrant vilket jag uppsakttar även om det var alkoholen som talade ibland, right ? men det é lungt nu iaf. .. vilket känns toppen alla drack tills dom sprack jag stack :D ungefär så var det fan, men nu ska jag dra mig härifrån* (:

PUSS&HEJ!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se