D.

den största frågan av alla kommer jag någonsin få se dig igen? kommer jag någonsin få känna den varma dotter & far kram som förut? kommer jag få se dig i ögongen igen?  mitt hopp har tagit slut, när du glömt bort mig.. vill jag att allt ska ta slut lämnar du mig, står jag kvar för dig eftersom du inte kan göra det själv.  du är ju endå papps hur som helst.. men allting é på dina villkor och när allt går bra för dig.. orkar inte ta ställning isånna fall då får du falla, jag sitter här & väntar på den dagen då jag slipper allt, borde sagts för länge sen.. ''/ </3  jag pallar inte att du ska gå omkring du förstör hela livet jag klarar fan inte mer allting tar kål på mig ..  jag vill bara sätta mig ner och gråta..  har ingen som förstår ingen som kan hålla mig intill sig och säga att allting kommer bli bra? eftersom det INTE kommer bli det.. i bröstet på mig gör det så jävla ont, det kan aldrig botas och jag har lärt mig att såren läker inte med tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se