en vanlig lördagkväll förståss*

Hej på er! :)  idag började jag min dag med att gå förbi Vera & Nelly för att lämna madrassen, vilda ungar säger jag bara.. ^haha jag stannade där ungefär en timme, dom bor ett kvarter bort från mitt hus, sen  gick jag hem och då gick jag & systra mi till mariatorget mötte lina (håren) tihi, och så åkte vi in till stan där jag mötte min älskling, kalle i typ en halvtimme gick han&jag runt i stan. det var mysiiigt! :)  och sen gick jag till sys&lina i gallerian så prova vi kläder och när vi väl provade Bh:ar,, borde nog tilllägga att lina verkligen gillar mina bröst haha ..
du är så jävla skön i huvet lina :'D  ..  my dear friend! ..   menmen och nu underkvällen har jag möblerat om i mitt rum kopplat in min telefon igen (a) och skruvat upp en lampa på min hylla och städat ur min hylla ska åter gå och göra det sista på min hylla som ska till landet ist. ;) jag har blivit bjuden på typ 3 fester bara ikväll? men jag är inte på paartyy humör så jag har stannat hemma och städat & fixat. Och mamma har  hunnit med, tvätten, städa & julpyntat med julstakar ( inklusive mina gardiner) , thanks my dear mami ! :)  SUPERMAMI! ^^ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se