julavslutning 21/12. (:

äntligen var våran kära & efterlängtade dag här avslutningsdag älskade jullov! så jävla skönt idag så visste jag inte vart jag skulle ta vägen eftersom min älskling låg och sov, så ringde honom kl. var halv 11.. *förlåt  för en dålig väckning älskling* men iaf. så åkte in till stan med bruds - a, s, m, j & e. gullisar*  jag köpte ett jätte snyggt läppglans från Estée Lauder guldglansigt  från åhléns för 170kr. ska behålla det själv ist. får köpa present till m imorgon, är så jävlans trött / ont i mina fossingar..
nu ska jag sätta mig i tv:soffan och titta på film & käka vanilj glass med bär (a) :)  later guys, pussas!


  igår köpte jag nya skor! (:


Kommentarer
Postat av: juan

haha ja ska göra min julshopping idag :)

2006-12-22 @ 00:31:10
URL: http://blindfoldme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se