onsdagen den 20 december.

hej på er, idag mår jag mke bättre än igår, jag får sånna ryck & det bara flyger rakt in i mig, känner mig skadad föralltid. men det går över så att jag inte känner allting lika mke dagen efter.. men det är inte det bästa sättet att somna genom att gråta sig själv till sömns.. :/  vi började klockan 11.00 och slutade klockan 14.00 typ så vi hade en "lektion städning " och sen så fick vi gå på lunch 35 min, sen tittade vi på någon usel film  i alulan hela vårat arbetslag, den var helt okej, jag halvsov ju med luvan på mig och mp3 hörlurarna i .. haha  så inte direkt för att jag brydde mig? .. (a) ^^

sen iaf. åkte girlsen, jag, E, J & A in till stan eftersom vi ingenting käkat drog vi en donken sen gick vi på stan tills halv 5 typ sen åkte dom hem men jag trallade vidare, var ju tvungen och hitta mer julklappar inte för att jag lyckades, jag köpte lixom nya skor till mig själv.^^  åh så typiskt mej.. men iaf. i love them mucho! huhu sen åkte jag hem runt kl. 19.50.. typ så var där i 3 timmar till efter tjejerna åkt. men får åka in imorgon & se om jag hittar ngt till maja måste ju köpa födelsedags present till tjejen, som ska ha födelsedagsfest 22/12. ;) iaf.

imorgon slutar vi skolan 21:a och det innebär jullov*,
så härligt det ska bli! visst babes? kommer sakna er knasbollar :( 
vi ses 9:e januari*   PUSS&HEJSVEJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se