tisdagen den 5 december*

gokväll på er sötnosar!! har faktist inte bloggat på en hel dag (a) brukar ju bli några inlägg per dag annars i vanliga fall men just på en måndag är man helt övertrött och har massa plugg, om man har engelska ämnes vecka som vi har men det har endå varit helt okej/bra hittils dessa två skoldagar som gått, vi har ju fått sluta tidigare än vanligt då vi slutar halv4 varje dag utom fre.   ...   vilket har varit skönt, och igår var jag med min älskling vi gick runt i regnet "myspysialla fall så var vi i stan och gick runt i affärer, nu vettja iaf. typ ungefär vad jag ska köpa i julklapp till dig bajbie :) tihi ..  (har faktist glömt igen) men jag hittar ngt nytt  höhö ..  & nej du behöver inte köpa något till mig sötnos. haha / sista jag vill säga till dig nu är att  jag tycker om dig så himlans mke att när jag inte är hos dig vet jag bara inte vad jag ska göra av alla mina känslor,, dom é förstora för att förklaras :$ saknar dej hela tiden, varje sekund utan dej är som en evighet. men vi ses ju förstås imorgon älskling! ( en dag är alldeles för mkt utan dig!)  *JIPPIE*  det kommer bli great vi ska ut o käka visst? donken offcourse tihi ^^  
men nu ska jag lägga mig på sängen and read my englishbook that we have to read for this theme week in eng. ^ så bäst jag är på engelska ..  ;'D  visst? ...
melikeumuchobaby :)  



  *pusskalas,, ha det bäst alla söta därute^^ <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se