torsdagen den 7 december.

jag känner mig riktigt slö mår inge vidare alls & imorse orkade jag inte prata något hade halsont. (som fan(!) men ondast i onsdags* men ialla fall så var jag hos skolläkaren hon sa att jag typ hade halsfluss så mamma beställde tid på rosenlunds - mottagning´ där kollade han min hals och skrev ut tabletter så nu är jag smittfri på 2 dagar börjar käka tabletterna ikväll och nästa vecka blire också ännu ett läkarbesök :/ man har ju faktist vänjt sig i mitt tillstånd. mår inte direkt bra inut i .. :/ men jag klarar mig finfint, jag har alla mina underbaringar till vänner ni betyder!  Och min älskling han é mitt ljus ! - hoppas inte att jag smittat dig bara nu baabyy ! ..  tihi (a)   Idag var det roligast på bilden? visst.. få damp på läraren= j-enj-en goes really angry, fattar du hur mycket jag garvade.. ;)  han tappade bort J vackra bild.. :(   och jenny lackade. you go girl!  men iaf. när J spelade in ljudklipp och jag filmade under lektionens slut, skönaste var J mitt i när läraren snackade om att vi inte uppför oss o massa skit vafan han nu sa? vem lyssnade lixom. HAHA  ja men jenny säger: eeh, klockan é halv nu! då blevhan bara argare.. jag kan ju inte låta bli o garva och komentarer skönast: B  - vajre gång vi garvar måste du fråga då om det var kul?  ..  S - antagligen var det KUL, fattar du väl själv vafan? ..   B - men orka att du ska fråga hela tiden om det var kul?  Kan du gååå härifrån NU!.  J - det var ditt fel att den försvann (bilden)  , läraren - nej det är överkurs om du säger så!
 ( VI BAH: URSÄKTA?)

Bilder från gympan i måndags & onsdags  - 

   
javisst vi är SSS nördar.

jajja ska plugga nu har iaf. läst ut engelska boken. och gjort alla uppgifter utom en, ska göra min sista nu, puss&hej älsklingar <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se