D.

you really don´t know what you have until you loose it ..  helt jävla sant jag orkar inte låtsas längre* jag är knappast stolt över dig pappa du komnmer nog aldrig förstå om du någonsin försökt ens? jag vill knappt ens tro det själv inte när du kan bara lämna allt du "älskar"(?)  det var; volvo - villa - vovve vi levde pappa, även om du aldrig dök upp ibland när du skulle ha oss över helgen tillexempel, nu har det gått ungefär 9år sen jag såg dig sist då jag var 5-6, typ min livstid? orkar inte ens tänka på allt .. men alltid så jävla mycke bättre att skriva av sig, ..

fler delar kommer..


Kommentarer
Postat av: juan

gumman :( du förtjänar bättree ! (H)

2006-11-23 @ 22:31:00
URL: http://blindfoldme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se