GODMOGON!

Godmorgon!
mår mycke bättre än igår även om de svartnar i huvet på mig så fort jag lyfter på mig.. :/ men ialla fall, så ser jag fram imot denna vecka? något speciellt känner jag på mig, vilket jag vet att de blir speciellt denna helg, ska ju träffa L som bor itäby, kanske J? :D  saknar dig vännen min. och så ska jag ju förmodligen träffa kalleballe? (a)  eftersom det inte blev så förra helgen som precis gått vi skulle ju ses och jag har blivit hembjuden på film & mysmej^^ ja juste pratade med stora syster & såg henne, henne son i webbcam i förrgår, han är urgullig nu när hennes internet är i funktion så kan vi hålla kontakten mycket bättre. snart då kommer vi ses dom ska hälsa på eftersom dom bor i florida nu, hon lovade att ta med bilder på farmor till mig :)   nu när hon ska ner dit (barbados) nästa helg på lördagen hur länge i didn´t ask, så eftersom farmor börjar bli gammal kommer jag nog inte hinna träffa henne innan hon går bort ! Och hon sa ialla fall att dom ska komma nästa sommar, sommaren2007 att det är bestämt, hon och hennes son & att hon ska skicka *överasskningar* till oss till julen antar jag?  - / jag är yngsta systern,14 snart 15år. sen N 16 snart 17år (hel syster). S 23år  (sthlm)  & T i florida nydligen fyllt 30. (pappas sida)    

-  Big love sister. 67297-9 


67297-6
       67297-7     
stora syster och hennes son ! ovan storasyster  Tricia ! och noah själv 2år 2004.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se