godmorgon, kväll & några dagar efter ^

nu har jag duschat och fixat mig, fått vänta på linn & titus i cirka. 3-4 tim? hm .. 
nu är dom på söder ialla fall och linn, becca tog en snabbrunda i stan. *ett riktigt måste* Sen hem till kära titus och fick veta där att ikväll blire fest vi ska ha det great :D  och några av girlsen från haninge var med också supermys! :) (linns girls) så himla fina tjejer säger jag bara! jag har verkligen förstått att linn & jag är gjorde för varandra, tack för att du är en av mina bästa vänner gumman, I will not let go, TITUS vad kan jag säga? du är min bästabästabästaste killkompis finns inget som slår dig gubben föralltid du o jag lixom så ska det vara defenitivt* jag älskar er båda så himla mycket mina bästa vänner! <3   
  - blev besviken där när kalle inte svarade det slog mig direkt* han är precis som alla andra killar varit mot mig?   / att tanken *sex* är den enda första&sista? ..  jag fattar inte hur jag kunde ha så fel att ens tänka tanken att du var en sånn kille förlåt mig? ..  kalle jag har sagt det till dig  att du är för bra för att vara sann, ingen slår dig älskling! ;$  ( hoppas att snart kunna se oss som oss två tillsammans*! )
 
/ detta blogginlägget är skrivet  på och efter lördagen^  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se