klänningar*

klänningar*

ååh, jag älskar klänningar, speciellt den korta tjejens där.. drömklänningen :')
så jävla fin, nu fick jag ännu fler idéer till mina klädesplagg som jag målar på nu. vi får väl se senare hur sugen jag är på att göra dom här klänningarna/ plaggen tror faktist jag ska göra bebiskläder ist. eftersom att min första bebisklänning05 blev riktigt lyckad.* väldigt nöjd, måste bara ha en jävla massa tålamod & enklare med små tyger.. & inga jätte stycken.. *måste köpa new stuff for that, de får bli 07 just nu får jag bara drömma vidare om mina plagg.. ^^

Kommentarer
Postat av: flis

ååh den klänningen var supersöt :D
allt bra ? puss snutte

2006-11-30 @ 17:43:08
Postat av: riiibeccas* svaar;

javisst darling, visst var den? .. ja de är great med mig, sjääälvdå?

2006-12-01 @ 17:20:36
Postat av: oh-baby@pa

no dreams for this stuff anymore. ;D nu stickar/virkar vi på slöjden YES girls. :D

2007-01-25 @ 22:58:14
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se