vaknar jag upp ..

varje morgon  precis som denna vaknar jag upp går upp trodde att jag skulle må bra? men nejnej, nu har man gått & fått något av någon jävel? feber & hosta förjäkligt, tänkte det var väl värt att ligga hemma en hel lördag och sova tidigt eftersom jag mådde halvt igår & hela veckan gått med illamående/huvudvärk. men nu så tänkte jag äntligen söndag för nu ska jag få träffa L kanske, saknade L & T & Han, han vet själv vem han är ! .. osv. köpa biljetterna till TheWave 2 year party som vi ser fram imot Otroligt mycket nu 2 veckor kvar! men nu blev inget som tänkt och jag har fan legat hemma en helg kan de bli värre? :| sånt händer bara mig, det är kanske inte eller det är inte hela världen är man sjuk blir man frisk? right, men att det blir såhär just nu mer än vad jag alls kan ta de blir för mycke istället och varför brast hela min måndag förra veckan jag orkade inte allt blev bara för mycket jag trodde att nej jag kanske kommer gråta en gång, men så fort någon frågar mig om jag är okej nu så börjar jag storgråta.. vafan ska jag göra? helt hjälplös ingen vet hur det känns att känna någonting sånt att gå och veta att så är det, lev med det eller försvinn .. ? you just have to take it or leave it, live with it or get out of here. klarar jag mer? undrar det själv just nu tiden går men inte fan läker den några sår? 
  

                                   tar ett andetag & en tyst minut minns allt  som det var förut!   © riibecca.

Kommentarer
Postat av: juan

gumman.. du ska se att en dag kommer det bli bra (L)

2006-11-12 @ 22:56:09
URL: http://blindfoldme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se