trött överallt? .. om det går ja!

Hej på er, nattetimmar & jag vill inte lägga mig, vill inte få en nydag? .. för jobbiga lektioner som väntar inpå morgon dagen. Men ialla fall känns resten av världen/min fritid superbra just nu, jag är nämligen medlem på en hemsida som heter Grannar.se där jag lagt ut annons om Barnvaktning/Barnpassning, men valde att svara på folks istället & har hittat en familj som värkade prefekt för mig, visade sig vara det också fick svar efter någon timme eller var det endast en kvart? På förfrågan om dom ville prova med mig som barnvakt, vilket dom ville blev superglad dom bor nära intill där jag själv bor vilket är toppen har en liten dotter på 1år som precis börjat krypa för några dagar sen, gullibebo* Ska bli så kul att få träffa dom om 1-2 veckor, och beredd att börja barnvatka då ska prova den förmiddan-kvällen vi först ses, bra timlön får jag också riktigt härligt! Dom värkar vara hur söta som helst hela familjen Mamma D, Pappa K & förstås lilla E är urgullig fick en bild på dom tillsammans av Delphine som jag e-mailar med några gånger per dag just nu!

Ser fram imot allting utanför skolan faktist, Barnvaktningen & Glamour är igång igen vi kör en fest den 14 Juni, mer info på www.clubglamour.se. & sen har jag mitt sommarjobb väntar på svar om vilka veckor jag ska få jobba det blir väl inom 1-2 Veckor då bör jag fått svar av Sussi min handledare på Praon i Februari därför jag fått chansen till sommarjobb, vilket också är toppen! Ska ni sommarjobba sommaren 2007? om någon läser min blogg? ingen koll längre.. inte så värst poppis!

PUSSHEJ!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se