Fredag!

Hejsan! Idag är vädret inge vidare men det gör mig ingenting har feber IGEN, usch blir så trött hela tiden är det något nu har jag feber, hals ont emellanåt & rethosta, nej men gud så kul.. Idag blir det till att ligga hemma och vila mig mamma skulle hyra film åt mig, ialla fall se om Jakten på lycka med Will Smith & hans söta lilla son, finns nere video butiken visar sig när hon kommer upp, så ska inte sitta här så länge till och pladdra på. (den fanns inte, fan) Förutom att jag Saknar Bonnie & Elin, men mest av allt läängtar jag efter att Sofia kommer hem på söndag! iiih :') Men Imorgon är det en av sommarens höjdpunkter underbara, vackra, härliga pride-paraden start kl. 14.00 - då lär dom passera inne vid hornsgatan kl. 16.00 någon gång men vi är alltid där långt innan, men i år är inte Alice eller Zenobia med FAN, vi hade så grymt kul förra året nej för iår är dom brudarna i greeklandet. haha

Men nu ska jag ligga & vila mig ett tag!


PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se