I LUGN & RO!

image261

Nu tänker jag lägga mig kolla på film och inte vara social mot någon alls, bryr mig inte om vad ni tycker eller säger, jag gör som jag vill det är mitt liv jag orkar inte förklara eller nått. För jag är så trött på folk som tror sig veta & ska håll på.. Ciao!

Igår träffa jag min underbara storasyster vid hötorget när vi var där för att kolla på Million stylez där som uppträde på kultur festivalen, vi har inte  träffats sen den 16 juni ' the big day'  vill säga den dagen dom gifte sig alltså bröllopet, saknar dig massvis sys, vi ska ses i veckan o fika eller nått vi fårse.. hoppas vi ses snart ialla fall! Kära syster!<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se