Jag blev utmanad

Blev utmanad av: Jenna

Regler:

♥ Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
♥ Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
♥ I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

Mina fakta/vanor:

♥ Jag älskar bebisar, alla småbarn.
♥ Gillar inte att bli väckt tidigt. 'inte morgonpigg'
♥ Jag älskar att baka gör det ofta.
♥ Jag tar oftast inte den första varan på hyllan i affären.
♥ Jag har fler killkompisar än tjejkompisar.
♥ Jag är barnflicka.
♥ Shopping är ett stort intresse hos mig.
♥ Jag har alltid varit världens matvrak. haha

Jag utmanar:
Martina, Viola, Emelie, Linn, Lakritsshots. Ärligt talat har jag inte fler jag vill utmana sorry! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se