ösregn är mysigt

Jag gillar regn som sol men det är välkomnast på kvällen då man är inne & myser, jag hade faktist planer idag?
Men nu värkar det inte komma tillbaka någemer, det trappades upp i ja gud vet vad.. nu slipper vi som sagt åka ut & vattna på kolonilotten, haha great mum. namen nu ska jag göra mig iording snart, skulle fixat id-kort idag men är för trött o så ska man fotas och nej usch.. har ingen som helst lust, får bli imorron eller något, hoppas alla får en toppen dag, jag ska nog in till stan med Linn & köpa ny väska Bianco footwear ofcourse nya favoriten på väskor, skor dom har en del snygga stövlar till i höst, we´ll see soon..


nu ska jag göra mig iording, PUSSKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se