pengar växer inte på träd

igår när jag läste/pratade med martina och hon sa att dom varit o handlat nya möbler, vill jag också ge mig iväg på engång men får väl hålla mig några veckor till.. riktigt störande när jag kollat ut vad jag vill ha men pengar växer inte på träd det vet ialla fall jag, man ska inte heller ta det förgivet och så duktig jag kommer vara nu HT2007 - VT2008 ska jobba extra efter skolan & fortfarande ha mitt barnvaktsjobb hoppas jag men som veckojobb då med till vintern - våren och framåt då lilltjejen börjar på dagis, hopps det ska gå annars måste jag kolla upp mer jobb.. det har jag icke tid med måste ju fokusera nu på RIKTIGT i mitt skolarbete måååste skärpa mig!  men jag har så svårt skulle också behöva a made coach som hon i - I wanna be MADE idag haha, mamma bara garvade för hon var exakt som jag den tjejen som dom hjälpte. jao det vore allt något det en extra push där bak varje gång jag vill ge upp eller inte alls orkar lägga tid. I can do this I know it!


Nu ska jag springa upp till min granne och vattna å ha mig,  PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Karin

msn funkar fint:) ha en fin dag tjejen!

2007-08-02 @ 14:31:08
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se