Söndag

Idag var jag på stan med Linn min kära vi löste allting det gör vi alltid vilket är så underbart skönt :-)
Vi var i stan & kolla runt lite och bytta min snickar kjol till en annan storlek & den ljusa modellen kan visa senare .. Sömmen hade gått upp på den andra mörkamodellen jag köpte i fredags såg jag idag när jag skulle sätta på mig den, usch vad irriterad jag blev, det är en rea vara också så jag tänkte nu kommer jag aldrig få byta den eller mamma fick i mig det men jag fick som jag ville så den bytte jag ialla fall. Nu sitter jag här ska städa mitt rum, bädda om min säng & lägga mig o läsa boken som vi fått i uppgift från skolan att läsa jag kommer ha läst ut den snart .. super skönt den är faktiskt bra tycker jag - rätt meningslös men ändå enkel att ta sig igenom nu ska jag sluta babbla här vädras det förfullt ska ta fram trasa & damsugaren nu
hörs senare.


PUSS! - njut av solen medans den fortfarande är här!

Kommentarer
Postat av: Tips:

Vi har just öppnat en ny sajt som fått otrolig respons.
Problem som kräver svar, inskickade av besökarna själva.
Vill du själv ha hjälp med dina problem eller bara tömma tankarna så kan du självklart förbli anonym.
Ta en titt du också!
// Crew

2007-08-26 @ 16:28:42
URL: http://diskuteramera.blogg.se
Postat av: jenna

jag har utmanat dig! Kolla min blogg för mer info.

2007-08-26 @ 20:56:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se
Postat av: Linnitaa.blogg.se

JAPP DU OCH JAG GUMMAN!

2007-08-27 @ 21:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se