UNG08

Igår var jag på ung08 hela dagen därför jag inte upptaderat min blogg någonting alls.. Kul att se att folk besöker ändå! Jag har haft skit dagar folk kommer med elaka kommentarer på stan blir så sjukt trött vill bara sätta mig ner o gråta men folk som känner mig vet att antingen ignorerar jag det eller så börjar jag bråka med dom och försvara mig, jag är INTE den som tar skit från NÅGON fan aldrig! Men men vi tar det sen nu är jag glad och allting är på topp ung08 gör hela sista veckan folk får säga vad dom vill igår var ialla fall på kvällens Invigningen i Kungsträdgården kul hade vi där jag & ett gäng brudar (som jag känner dårå) ialla fall så vi dansa till all musik hela kvällen från 21.00-23.30 ungefär det var grymt drag ISON & FILLE feat. Sabo. - Ska berätta mer senare nu måste jag göra mig i ordning ska in snart till åhléns city & möta brudarna först fixa mig & välja kläder har hittat massa plagg jag inte ens visste att jag hade.. äkta mig!

Hopps alla har en super bra dag!

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Karin

ha en fin dag:)

2007-08-16 @ 09:14:57
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: riibecca

tack detsamma karin!

2007-08-16 @ 12:02:04
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se