UNG08



Video från Invigningen i tisdags 14/8 as skönt drag, jag orkar inte blogga just nu är tierd men skulle gått på spectrum ikväll också fast jag sålde min biljett 10kr billigare det funka.. haha
Så fort jag plockade upp alla biljetterna (hade 6 & 5 var tjejernas) Då kom folk fram: Var köper man biljetter? Så då föreslog jag att någon kunde köpa av mig för jag kände på mig att tjejen som skulle köpa innan som jag pratat med på msn inte skulle dyka upp vilket hon inte gjorde.. tur att jag sålde den och sket i henne.
Men nu ska jag sluta babbla och lägga mig i min sköna säng skriver mera senare idag.

PUSS&KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se