ÅR 2007 -

Aldrig gjort förut: Säkert 50-tal saker.
Nyårslöften: Hade inget.
Död: Nyårsafton 06-07, Stig Mormors bror.
Land: Sverige.
Lärdom: Keep it to myself.
Framgång: Skaffat mig extra jobb.
Skada: R:et i pannan. (Ses det som skada?)
Köp: Min weekendbag och massvis med andra plagg.
Slöseri: Lagt alldeles för mycket pengar på kläder.
Glädje: Mina vänner!
Kär: Nästintill tror jag.
Jul: Familj & äta gott.
Program: Desperata såklart.
Födelsedag: En riktigt go tjej vid namn Bonnie.
Datum: för 5 månader sedan träffade jag min vackra!
Må bra: Umgås med vännerna.
Kändis: Nicole Richie.
Saknad: Gamla tider!!
Människa: Lina Stjernqvist, vi delar allt tillsammnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se