Bloggtorka Tis-Ons.

Igår satt jag kvar i skolan tills kl.5 och idag var jag hemma med magont så har inte orkat sätta mig här.. plus att igår hade jag fin besök, (not) men ialla fall Micke var här någon timme. myspys! Nu sitter jag här och ska lägga upp en ny annons på en hemsida i hopp om att få ett till extra jobb annars får jag försöka fixa på fiket eller kanske fixa ett på dagiset där jag praktiserade så gått det går sommaren kommer jag ju inte vara hemma (förhoppningsvis) men kanske något annat lov nu är inte så sugen just vintertid med kräksjukan och alla baciller då dom är som värst. fy..
Hela skolan blev nästan sjuk i fredags känns som det ialla fall vi hade 80 elever och 9 lärare sjuka för att salladsbuffén var dålig eller hade fått kräksjukansbaciller skit vidirgt.. usch, som tur var åt jag inte salladen i fredags, alla som känner mig vet att jag känner på mig saker det intalar mig bara att inte göra saker. Nu ska jag fortsätta skriva på min annons.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se