Christmas day!

Det som tillhör julen och där till..

Igår började med att kliva upp i någorlunda tid runt halv 10 och åt gröt frukost tillsammans, gjorde mig i ordning, jag var sist klar som vanligt sen ut till mormor i Farsta och fikade där någon timme så vi hann hem till tvn för att se första favoriten Kan du vissla Johanna bästa i hela filmen där är när Bertil säger: Jag som lärt mig vissla och allt! Och sen andra favoriten Karl-Bertil Jonssons Julafton bara älskar dom två kan se dom ungefär 100ggr till alltså varje jul hädanefter sånt man inte växer ur, inte jag ialla fall.
image347image346



Sen blev det mat har ätit gott i två dagar nu spricker nog snart tur att det bara är jul en gång om året eller vad säger ni? Slippa all stress och hysteri dagligen vore totalt kaos om världen skulle se ut så varje dag. Och ni får tro vad ni vill alla som känner mig, håll i er jag åt sill igår helt galet? Och jag tycker det var gott, haha Speciellt Owes egna tack för den bruken och dom underbara hemgjorda köttbullarna vi fick alltid lika goda, tacktack! image348 image349
Lånade bilder!

Julklappar skippar jag nog, att dra gillar inte folk skryter om vad dom fått ni är inte 5år och önskar er allt i en leksaks affär? Och sen hatar jag hysterin över att man inte får det man önskat sig eller att tigger sig till saker det är jul det är tanken som räknas. Usch! (Ja, ni som ska ta åt er lär veta om det!)
God fortsättning allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se