Fredag = Glädje?

Idag så känns allting så rätt skolan gick super bra med min dag  total nöjd.. Fast stressig morgon med taxi till sjukan för att dom skulle kolla mitt hjärta men då så var den jäkla läkaren försenad en halvtimme .. satt och fikade i rummet man undra ju varför dom hotar med avgift för sent folk och att kommer man inte i tid så får man inte komma in på sin tid.. så himla FULT gjort tycker jag? fyfy.  Irriterad när vi stressade och skulle "inte" alls hinna i tid, så kommer man en halvtimme sent är allmänt otrevlig som doktor och vi tog TAXI fan och sprang igenom korridorer kl.8 på morgonen ja helvete!
Men glömmer det nu hade ialla fall jätte bra i skolan galet vi skulle koppla olika ledningar bygga ihop ett "system" eller vad man ska säga för att få lampan att lysa min lös på en gång är så jäkla glad gjorde klart den på 4 lektioner = 2 på torsdagen & 2 på fredagen, medans hela klassen haft sen i tisdags på sig att börja bygga är grymt nöjd och att Marie vann idol kan inte släppa det sjukt bra!!  Jag var så säkert vi satt och disskutera hejvilt idag på lunchen i skolan alla tjejerna jag var så stenhård Marie vinner. no shit!



Kul att se att jag har några läsare sidvisningar är en sak alla klickningar men nu, för min del är inte mycket för andra men för mig som har en "liten blogg" jag har nämligen haft "många" unika läsare helt gaaalet har runt 20 - 30st per dag annars..  tvungen att kolla dubbelt och unika läsare är det också inte sidvisningar.


image335

Sådär lite har jag annars kul att någon går in ialla fall men sen ett sånt lyft galet?

Kommentarer
Postat av: martina

tack:) jaaa marie vann haha vart helt överlycklig! men hon förtjänar d så jäkla mycket!! hörs ikväll säkert:) kramar

2007-12-08 @ 10:03:03
URL: http://tiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se