Lördag morgon!




Sitter hemma och lyssnar på musik varit vaken sen halv 10 idag tidigt för att vara lördag med min härliga trötthet ska fixa mig iordning klart nu ska möta linn i stan runt 20 i  12 eller något så ska vi gå och julhandla tillsammans kommer bli super mysigt gå på stan så ska vi kolla in ett hårställe mycket bättre än tajmahal får se om dom har alla olika hårfärger eller bara mörkahårfärger det visar sig, syster ringde nyss och gav mig vägbeskrivning får ringa henne om jag inte hittar fram men det ska nog gå bra. Nu måste jag springa och börja fixa till mitt hår det ska plattas, jag ska sminkas osv. välja outfit skynda ut innan det börjar bli mörkt typ så tänker jag?..  fy för mörkret.

PUSSHEJ !



image336

Go marie picasso helt såååld på henne, för vet ni vad? hon kan sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se