Samtala med mamma

Mamma ringer och säger att syster min är påväg hem perfekt tid att uttnytja det, jomen jag är väldigt hungrig (vilket jag verkligen är). Så nu ska syster min köpa med en mumsig QP meny som jag kan moffa i mig det fick bli +meny också, jo jag äter som en häst. Men känner mig som en pinne + eller - ? Nu ska jag avsluta här ett tag lägga mig på soffan framför tvn och invänta dagens första mål förutom nyponsoppa som jag drack imorse och sen somnade jag om. Jag vet att jag la in en fin låt med Robyn för då var jag nedstämd sen skickade Linn sin blogg så jag blev tvungen att lätta stämningen för mig själv också faktist, inte så att jag typ låtsas vara något jag inte är. Tack för mig.

Sköt om er, klä er varmt kylan är kall. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se