Skolavslutning - Fredag

Nu är man hemma efter en jobbig runda på stan blev flera runt i cirklar men fick med mig julklapp till storasyster ska köpa till mamma imorgon med syster min och Linn också, S fick jag absolut inte köpa till men vi ska nog hitta på något och till hennes lilla dotter har jag hittat en jätte söt ******** men det vill jag inte skriva här ifall hon skulle råka läsa här! Fick också svar på en av mina annonsvar ännu en gång så ska ringa dom sen när jag kommer ut till K vi ska umgås ikväll och så det är alltid kul med hans sällskap! Så ska snart åka här bara packa ihop mina saker och sen kolla tåget och buss men först blogga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se