Today!

Imorgon har vi avslutning, *jippie* känns som fredag idag och att vi ska gå 100 veckor till innan julen riktigt är här antagligen för att man inte fått någon som helst jul känsla ännu. Men det kommer väl förhoppningsvis.
Idag har det varit en dag som varit upp och ner, först på *****kliniken inne i stan mötte mamma där 11.20 sen fick vi komma in sen gick vi på lunch för vi skulle komma tillbaka kl.13.00 och då vi fick gå var klockan runt 12. något, sen kom vi tillbaka gjorde prov och sen gick vi ärenden köpte lite julkort och så kom vi tillbaka 45 minuter efteråt så vi skulle få svaret och allting såg bra ut är jätte glad! Sen träffa jag K och hans kompis V för andra gången då vi var på väg hem eller jag och mamma på väg till jobbet igen, så stannade i stan med dom ett tag dom käka och lite så, två roliga pojkar det må ni tro. V ville ta hål i näsan så det gjorde han efter lång vandring, galning vilket hopp han gjorde upp ur stolen när han tryckte till galet modigt jag vågar knappt ens tänka på hur ont mitt hål kommer göra, Fyfan. (Eftersom hans inte kändes - Kommer mitt kännas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se