Upprörd!

Att marie ens skulle kunna hänga löst och åka ut.. hur fan skulle folket tänkt då tondöva säger jag bara, sen blir jag så himla förbannad man ger inte någon som inte kan sjunga en låt till ialla fall 70% ut, inte en Alicia Keys låt det gör mig helt upprörd kalla mig töntig so what, hon är den bästa sångerskan och det går inte att slå, pinsamt att göra så där och Andreas fick inte någon bra låt fast han kan uppträda bra, dansa & sjunga är nog inget problem om man får en låt med normaltempo vill säga? Men hade hellre sett Marie & Andreas i finalen faktist sorry foks. Thats just me!  Marie Picasso hon är som Alicia Keys går inte att slå henne hon är unik. Mena att ge någon som inte kan ge fullt ut en så pass bra & svår låt är som att be någon sjunga på pricken som Maria Carey & Whitney Houston det går omöjligen!  Blir helt rörd när hon sjunger och uppträder med en så himla bra scennärvaro. 
Hon ä så himla mycket mer än bra den här kvinnan!


image328

Kommentarer
Postat av: -

"Maria Carey & Whitney Houston". Precis hon är som dom. Hon har en röst som är bra,självklart. Det funkar i många lägen, men även något som blir uttjatat, och som inte når ungdomar lika mycket längre.
Däremot Amanda är en alltiallo, och gör sin egen grej, och har sin egen stil. Det uppskattas mer utav de flesta.
Där har du min åsikt =P

2007-12-01 @ 01:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se