20 februari tvåtusensju

Idag har det varit rätt soft gick till praon kl. 9 fick gå hem kl. 3 så det var najs, förutom att det snöade så mkt, jag är helt övertrött & slut i kroppen kan inte tänka klart reagerar på saker 2 minuter efter typ.. haha Men iaf. så när jag kom hem så städade jag hela lägenheten & fick lite hjälp av syster förståss, tack. Så mamma blev väldigt överasskad & glad',  nu ska jag få min favorit mat kött & potatisklyftor (a)  + att mamma överasska mig med Cosmopolitans senaste nummer. tihi thanks madré ! :D<333


-  Nu ska jag ialla fall läsa min tidning & vänta på maten,

Cosmopolitans omslag Mars2007 :   Paris Hilthon.



  PUSS&HEJ!        * later guys.

Kommentarer
Postat av: Linnitaa.blogg.se

Låter mysigt baby, LÖRDAG kommer bli strålande.
Älskar dig gumman

2007-02-20 @ 21:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se