21 februari tvåtusensju!

Jag håller alltid på att skriva 2006, inte bra* my bad. Men ialla fall så jag är SLUT i kroppen skallen funkar inte på mig gör as mkt fel, pallar inte praoa mer  käkar alldelses för mycket "småätaren"  har försökt börja träna 'igen' snart blirde nog träningskort? Men jag ska försöka börja springa igen  om jag får tid över, vore fett skönt att komma igång smått,  jävligt bra för min kropp vill säga.   -   (Vi får väl se!)



Men att se fram imot  -  snart är CLUBLGLAMOUR HÄR  onsdagen den 28onde februari, see all the party people there, i hope! ser fram imot det som fan & nästa vecka går vi in på sportlov tjejer, ..
men jag borde nog lägga mig och sova snart...  ?   men det sista lite om min prao. (:    +att jag läste lite om Thewave dom har massa göödies for 31sta mars att se fram imot! ^


sist thewave var, girlsen*  håll pilen på bilden*
thewave2006 decmeber 2 year party.





Min Prao jag har haft otroligt kul snart två veckor har gått så FORT alltså. ska bli skönt att komma tillbaka till skolan må jag säga?  faktist helt slut körd på o praoa det blir så himla mycket jobb praoar lixom på café & jag får göra little to many things, jag vill säga nej men säger bara ... aah visst. kanske fel men har nästan garanterat fått mig ett extra jobb & sommarjobb?.. skit bra fan tycker jag ialla fall, härligt att få egna cash att kunna spendera precis som jag vill själv!


GODNATT PUSS&HEJ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se