D

no more mistery, it is finally clear to me, I don´t love you no more .. men någonting håller mig kvar.. jag pallar bara inte att det blir såhär hela jävla tiden, ta mig för den jag är.. jag vill bara att allting ska försvinna, men du lämnade mig så ska inte gråta över dig? jag vill be pappa att bara förklara sig? vettefan hur jag ska bära mig åt?, men du är endå min pappa så, vet verkligen inte hur mkt mer jag pallar .. ser ingenting mer längre, orkar inte ens bry mig, för det gör mig bara så himlans ledsen. jag tror verkligen inte på dig längre .. jag var den enda som verkligen trodde på dig, jag vet att du inte kommer lyckas nåmera? ingenting kommer någonsin bli som förut, jag kommer aldrig mer att se dig, känner inte dig längre, du känner inte mig, finns ingenting kvar i far & dotter realtionen, nej det tar slut här pappa! allting har sitt slut!




- tror inte på dessa drömmar längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se