goddagens söndagen den 11 februari.

hejhej på er!  jag förstår om ingen orkat läsa min blogg .. & jag har inte "publicerat" någonting, så nu tänkte jag bara skriva lite skit här :)    
Nu i veckan & nästa vecka befinner jag mig på praktik ska praktisera på Café på söder nära hem, ska bli jätte kul faktist hoppas det blir lika bra som jag hoppas på bara! Naomi var tjejen som jag pratade med när jag kom & frågade om praoplatsen visade sig att hon känner min Storasyster Samantha, så det var kul,  världen är faktist ganska liten som linn & jag brukar säga. 

Påtal om min syster Samantha så pratade vi lite snabbt idag på msn & hon berätta att dom skulle planera sitt brölop idag hon & kalle och deras föräldrar. jätte glad för deras skull, ska bli underbart kul att få ta del på bröllpet, som förhoppningsvis äger rum sommaren2007 mina vänner, så är det planerat iaf.!


Och så ska jag försöka träffa Linn till helgen och lämna biljetterna till ClubgGlamour eftersom vi ska splitta dom, 10st var känns lite lättare då & så ska vi väl ta en shoppingrunda som vanligt visst gumman? vi har inte träffats på 1½ månad fan :/  jag saknar dig Linn du é min tvillingsyster!<3
 Och så har jag umgåtts massor med Lina vi ses massvis, hon betyder så jäkla mycket för mig ingen kan slå min Lina! :'D <3


GODNATT & PUSSKALAS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se