20 januari 2007

Hej sötnosar, :)  
imorgon är jag  byxmindig & 15 år,  känns riktigt bra.
snacka om en dramatisk dag / vaddå olycksbarn? ..  idag skedde en olycka hemma hos *BORTTAGET!*.. jag fick en ram i pannan och fick ett jack  så det blödde rejält, kände mig skakig & rädd.. riktigt obehagligt, så fick jag sy igen med 3 stygn på sjukhus, men det kändes inte  alls vid när dom sydde.  Jag mår iaf. jätte bra nu.. allting känns toppen, fyller år snart och så har huvudvärken gått ner rejält kan man ju säga,,  åt ute tillsammans, mypys älskling!  saknar dej redan! :'/


nu ska jag lägga mig på soffan o dricka gott vanilj te
& titta på film med mor min, eftersom jag är HELT slut!

 

PUSS&HEJ SÅ LÄNGE!     

Kommentarer
Postat av: Linnitaa.blogg.se

Namen gumman varför sa du ingenning me ramen :O
åååh hur ere nu då?, I MOROGON FYLLER DU MINSAN 15 ÅR. SKA BLI SÅ KUL! :D älskar dig syster

2007-01-20 @ 23:29:31
Postat av: ribeccas

javisst, älskling, ville inte oroa någon.. vill kunna berätta ordientligt, men jag mår super bra nu iaf.! :D

2007-01-20 @ 23:33:16
Postat av: Linnitaa.blogg.se

BRA ÄLSKLING

2007-01-20 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se