Den 27 Januari 2007. kvällstid.

Nu har jag & mamma varit uppe vid sjukhuset & kollat upp min "allergi" mot jeans? Som gick upp i ansiktet tidigare idag när jag var påväg hem från stan, kände mig hängig & att det kliade & irrterade i ansiketet /benen som innan för ngn vecka sedan, men nu gick de upp i ansiktet, ville inte synas ute fyfan :/ fulfejs!  men nej jag är inte allergisk mot något ämne som finns i jeans utan, det är någon kombination av kylan ute & vi kom fram till nässelutslag?..  men jag ska ialla fall äta tabletter nu i en vecka morgon/kväll eller mer & så fick jag en kräm.+ att dom tog bort mina styngn idag efter som en vecka gått så passade vi på dom sa att jag kommer få ett fint litet R i pannan, jag hade tur. vilket kändes bra att höra, inte ens det kändes det var ungefär som att sy m. bedövning.

nu sitter jag här & knarkar låten: RMK & Brother Nat ft. Bella & Elli - Daydreams.  :'D otroligt bra, RMK ihuvetaget är kärlek precis som ESTET osv. finns så många bra, ren kärlek till er, sluta inte med det ni gör föfan!
Och dricker läsk ska hämta lite chips & kolla på film i mitt rum. är helt slut, öppethus idag blev väl lyckat, träffa tre oväntade ... vaddå? you never know..   ;)


PUSS&HEJ!  

glöm inte att kommentera bloggen!


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad är det för tablletter , jag äter också det mot utslag

2007-01-28 @ 09:39:08
Postat av: oh-baby@pa

höstsnuva typ något sånt.. (?) tror jag (:

2007-01-28 @ 13:40:30
URL: http://riibeccas.blogg.se
Postat av: isa

vad träffade du för männsikor, babe? :)

2007-01-28 @ 21:48:30
Postat av: oh-baby@pa

svar till isa - tihi *hemlis*

2007-01-28 @ 21:55:56
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se