Den 5 Januari 07.

Känns helt ovärkligt att ett helt år gått och nu är vi inne på ett nytt .. ?  haha
allting känns som en dröm, jag vettefan nu hittade jag lilleman - pappa kom hem, fyfan allting iden jävla låten instämmer. känns så jävla värdelöst men nu ska jag inte dra ner mig i det, pappa o allting. nej not time for that! ialla fall.

det jag igentligen skulle skriva här var?   hm ..  har  fan total glömt bort mig.
ja, juste jag ska börja extrajobba försöka så tidigt som möjligt eftersom jag & syster planerar 1månad i teneriffa i sommar :'D  fatta hur underbart det vore, då ska vi bo hos hennes gudmor i los cristianos..
Ingenting är klart vi får väl se hur det blir, måste extra jobba som sagt, men var ska man börja leta? jag som är så himla lat också .. men det ska jag väl orka, får pallra mig dit varelse jag vill eller inte, måste bara hitta jobbet med rätt lön, inte kommer det flygandes till mig iaf. det är en ska som är säkert!

+ denna vecka då skolan kommer börja igen ska jag barnvakta mina små systrar & bo hemma hos dom en hel vecka, så passar på och blogga nu, där kmr jag tjäna lite det är ju alltid en bra början.

PUSS&HEJ!             Födelsedagsbarn om 17dagar , 21/01.  :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se