Den 7 Januari 2007"

Goddagens på er folket, idag har jag sovit ut, eftersom att gårdagens - girls dinner blev helvild syrrans 17års middag med girlsen, godmat, efterätt, drinks and singstar ägande or what? bilder kommer imorron :'D (ihope!)    men iaf. nu har jag varit i stan och handlat hårfärg: rödtotte :)) hoppas det blir bra så ska färga håret nu ^^ tihi ..  ingen kalle på en helt vecka kommer döö ! :| fasen va jobbigt, jag ska barnvakta heeeela veckan ut nu serrni, hoppas jag tjänar bra på det, höhö är faktist helt pank nu.  ska hyra film med småsystrarna imorron och ha inne mys för jag är helt slut.                   


   oh-baby<3 sin karlic!

nu ska färgen i om 5min  , .. PUSS&HEJ!   Födelsedagsbarn om 15dagar , 21/01. :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se