man ska inte blunda för saker ..

låt mig va, vill bara bli lämnad ifred, jag känner inte dig längre har suddat ut minnen av någon & mig som jag inte känner längre.. vill lämna denna plats flyga högt över jorden .. fuck allting, man tror man har er bakom när man faller, så släpper ni en lika fort  jag orkar inte vänta på någon .. löften det betyder absolut ingenting för er? Eftersom jävligt få personer kan hålla dom, dessa lovande ord är ord utan betydelse för dom flesta, lova mig ingenting finns där istället då visar du senare att du kan lova saker och hålla fast vid det du sagt, att du kan ställa upp utan att svika eller lämna mig. svika får man, ljuga får man, men när ska denna mardröm ta slut? ..jag vill bara blunda inte komma tillbaka, för jag vill  bara befinna mig långt här ifrån ..där verkligheten inte hinner ikapp mig.  :|


en liten tanke går ut till stig , som begravdes idag 24/01-2007!  
- tar en tyst minut.. <3


67297-37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se