nattetimmarna..

känns inte så speciellt, igår var en rolig dag 26/01, hemkunskapen var härlig, vi har så kort dag 3 lektioner.+ HSL=hela skolan läser, så det är ingenting gemfört med en tisdag tex.  usch. men nu är helgen här! wiie, imorgon har vi öppet hus haha.. och så men jag har iaf. sålt några biljetter idag till CLUB GLAMOUR, har biljetter kvar skriv för intresse! :D  allting var bra idag, förutom min spanska lärare som ska ringa hem till mig? jamen vi får väl se hur det blir det det.. SUPER mesigt! .. orkar inte med sånna lärare, vi garvade & fick ha "samtal" jag vägrade gå in , för jag tyckte det var oerhört pinsamt att hon äns försökte ha "samtalet" med oss. men jag kanske hade fel?  haha  sånna saker garvar man åt.

Juste tidigare runt halv 11 ringde kalle, blev SUPER GLAD !  kände hur jag bara lyste upp, saknar kalle enormt mycket han kommer hem måndag natt typ? så jag får nog träffa min älskling på måndag igen tisdag blir det 2 månader baaby!

Menmen, nu sitter jag här med värmeljus & mysig filt, hör hur polisbilar / ambulanser (?)  åker utanför på andra sidan fönstret som vi har mot gatan,
fasten jag sitter i mitt rum, ljudet ekar runt på gården. Sitter & läser Emelies blogg. ungmamma15.blogg.se fasinerande hur duktiga ungdomsföräldrar är m. sina barn :D Lina har ju blivit gudmor till deras söta lilla dotter. (:  (avensjuk) haha har nästan läst igenom alla hennes blogginlägg på denna lilla kväll.. tihi ^^

BYE THEN DARLINGS! :)                   PUSS&HEJ!


Kommentarer
Postat av: Eme´lie

Tackar;)

2007-06-10 @ 18:46:13
URL: http://ungmamma15.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se