+ & -

Jag orkar knappt tänka på att jag faktist inte hunnit göra någonting som jag skulle gjort denna sommar.. helt misslyckad? Men nu får man väl försöka ta igen den så gott det går? Ifall vi kan få sol resten av sommaren måste det ös regna var 10onde minut eller det är så otroligt störande!! Blir smått galen att vi måste vänta tills nästa år på att åka utomlands hela gänget men det kommer bli grymt, ser verkligen fram i mot det! Men i veckan ryktas det att bli grill kvällar, håller tummarna för att vädret blir fint & lite soligt åtminstone. Snart är vi inne i Augusti vilket innebär Kräftskiva & lite till ung08a osv. blir nog super tjejer så nu får ni stanna hemma dont leave one more time! men börjar få lite små ångest över att skolan snart är igång igen, allting går sjukt fort men endå inte men samtidigt får man knappt ut något av att det regnar 24/7? så snälla stop the rain please! Jag tycker om regn men inte på självaste SOMMAREN!

Nu ska jag ta lite käk, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se