en till bara..

9 saker du ser fram emot:
- Denna Långa ledighet från skola. (redan på börjad)
- Utomlands resan med Crewet sommaren2008
- Välja linje till Gymnasium.
- Fylla 16 år 21 januari.
- Gå ut Grundskolan VT2009 äntligen!
- Umgås/lära känna min kära storebror.
- Att om några år få bli Au pair utomlands.
- Stora syster bildar familj - Bröllop 16/6-2007.
-Sex And The City blir långfilm nu i höst!


8 saker du har på dig dagligen:
- trosor
- bh
- topp
- hårprodukter
- strumpor
- hår snodd på armen
- smink
- skor

7 saker som irriterar dig:
- folk som glor på stan.
- ohjälpsamma personer
- försenade bussar
- tidiga mornar
- dålig attityd från folk
- kontantkort tar slut för fort.
- att folk bara går efter utseende

6 saker du rör varje dag:
- Kylskåpet
- Mobilen
- Tangentbordet
- Sängen
- Lypsyl
- Tandborsten

5 saker du säger ofta:
- Skulle inte tro det!
- Men aldrig.
- Lägg av!
- Fuck you
- Som om..

4 (personer) du vill spendera mer tid med:
- Mina äldre syskon
- Min Mamma!
- Mina Sysslingar
- Mina vänner


3 saker du gör varje dag:
- bloggar
- lyssnar på musik
- äter mat

2 band du har sett live:
- oj, måånga fler än 2st (ute konserter tex. NRJ - The Voice)
-


1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:

Oj vad svårt, Mercedes isåfall faktist om alla ska överge mig ? haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se