Fikamys!

I måndags när vi fikade då jag kom fram till deja vú nere på min gata så är det stängt.. fy pojkar, det stod att dom skulle vara tillbaka, lite bakis kanske? efter semestern.. jaja, så kom elin, bonnie & sofia där på vägen galet leénde kom fram som vanligt på mina läppar och jag lyste upp som sofia säger att jag alltid gör, haha så gulligt. bonnie ropar - maaaaamma!! & jag - baaaaabyyyy! som alltid* det med! hihi, så söt! Men så började vi gå mot Södrastation och ut där kommer jenny & tove 1 timme för tidiga än dom sagt att dom skulle komma. woho så efter lite *glädjeskrik och massvis av kramar & pussar på varandra eftersom vi inte sätts på 1v. allihopa så begav vi oss av upp mot mariatorget.. så stog vi omringade av fik så gick vi till ett mysigt fik på hornsgatan, där var det FULLT & en torr bakelse kvar? haha .. så då gick vi till Fotöljen och fikade.. oj, riktigt kladdig-kladdkaka & min efterlängtade morotskaka, stoort glas iskall lääsk stog på våra menyer! Dom bakar allting själva så man får aldrig nog av att fika hos dom, dyrt är det men bra saker har sitt pris.' Och nu kommer vi inte ses på en månad tjejor, om jag inte kommer och möter er vid Centralen när ni kommer hem den 22a juli woho, nu är bonnie,sofia,jenny&tove på kollo små tjejorna, men jenny ska smsa när dom är nära centralen, Ihope. så ska jag åka in & möta min bruudar om jag kan! wiiie, ha så kul nu tjejer!

Men det är ialla fall bästa fiket på hela södermalm må jag säga!

visst blir man suuuugen?

image216
bilden har jag snott & är inte ifrån fiket.

Kommentarer
Postat av: istoffer

Vad gott det ser ut :)
kan man få?;D

2007-07-12 @ 09:45:06
Postat av: riibecca

ellerhur, tänk om man kunde beställ allt det däri kylskåpet? haha .. jag ska fika idag christofer (a) tihi

2007-07-12 @ 10:13:06
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se