Fredagen den 13onde

Idag vakna jag tidigt, men fick sova ut efter en helvetes natt igår.. fy fan alltså, men nu har jag duschat & fixat mig lite smått, kommit halvvägs snart kommer Linn min käraste, hon hade tydligen med sig en hel kasse kläder åt mig! sötnosen min och sen kanske jag ska klippa lugg.. får se? då ska Linn göra det på mig alltså, ska i alla fall platta håret och då hinner jag väl ha bestämt mig, det ordnar sig, snart ska vi ut på stan & kolla clothes och jag ska handla lite små saker & kika på skor alltid bäst och ha Linn som smakråd förstås, tur för mig att jag har henne ;'D Senare ikväll ska vi sitta vid strandvägen tror jag, och ha filt mys några girls, ååh den blååhimmelen kikar fraam bakom molnen, wiie det gillar vi! Nej men nu ska jag platta håret & sminka mig.. laaater i guess, då kommer förmodligen bilder också!

Här är en gammal bild på mig i lugg:

image221





















PUSS&KRAM!




KVÄLL -
oj, brudar hur lyckat vart inte det där.. jätte mysigt faktiskt det ska vi allt göra om snart må jag säga ;) Vi har ju några kvar^ haha .. Det var i alla fall super härligt o sitta ute, ett bra tag sen vi kunnat göra det bara regnat, men det var ett litet mirakel när Linn & jag satt i stan och bara vilade våra ben fan så kom solen fram & alla moln bara försvann *poff* som jag säger, så det var ju helt underbart.
Tack för en hel mysig kväll!

image225




Kommentarer
Postat av: baby

Nice! ;) Ska spana in bloggen lite närmare. Hittills har jag bara hittat ett inlägg som är skrivet lite sent här hos dig (två minuter över tolv.. Men det kanske bättrar sig om jag bläddrar bak ;) Hihi!
Kram

2007-07-14 @ 18:30:25
URL: http://voljeti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se