fy skäms på mig^^

jag orkar inte nattblogga nu I´m sorry 'baby' .. haha så bloggar imorgon natt^ eller lite senare som kalle burkar säga, ringer dig senare efter 00.00 ny dag mina vänner. Ikväll var jag ialla fall & fikade med Elinpelin, suupermysigt efter det köpte vi glass på donken gick i regnet och käkade glass och stod & glodde i skylt fönstren på Hornsgatan, elin kläckte ur sig en del roliga saker när jag hade ilningar & glass i hela käften så jag kunde knappt andas .. haha det var nästan för kul det du sa!
nemen nu ska lilla jag sova (: PUSS&KRAM SOVGOTT!

Kommentarer
Postat av: baby

haha, ingen fara ;) jag hade redan gått o lagt mig! :D

2007-07-15 @ 10:22:49
URL: http://voljeti.blogg.se
Postat av: riibecca

haha, vilken tur för mig då baby :D hihi Kram!

2007-07-15 @ 13:24:28
URL: http://riibeccas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se