här kommer ännu en lista..

LISTA 1:

4 arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Café
2. Klädaffär (killkompis mammas affär)
3. Resturang
4. Dela ut Flygblad av olika slag

4 filmer jag kan se om och om igen:
1. Message In A Bottle
2. Mean Girls
3. The Devil Wears Prada
4. Spanglish

4 städer/kommuner jag har bott i:
1. Stockholm
2. Nacka (flertal ställen)
3. Tyresö -II-
4.

4 tv-serier jag gärna ser:
1. Desperate Housewifes
2. Sex and the city
3. Gilmore Girls
4. Sjunde Himlen

4 ställen jag vill åka till:
1. New York
2. Florida
3. Thailand
4. Barbados


4 webbsidor jag besöker dagligen:
1. Blogg.se
2. Playahead.se
3. Google.se
4. And thats it..

4 Favoriträtter:
1. Lasagne
2. Grillat kött med potatis, tzatsiki
3. Tacos
4. Kycklingspätt med jordnötsås, ris

4 ställen där jag trivs:
1. I mitt rum
2. Hemma hos vänner
3. Kära Södermalm
4. Utomlands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se