Live Earth!

Det här var verkligen super kul att kolla på .. kollade från kl. 17.00 tills 02.30 men sen slockna jag spelade in resten det var grymt kul man fick så mycket tankar, tankeställare & riktigt bra info om vad man kan förändra i sin egen vardag! Men i alla fall, jag älskar ju musik och det var underbara uppträdanden vissa fick man ju inte se men nu sitter jag och kikar på youtube såklart så man får se det mesta åt åtminstone, ville se klart Kanye West, hade jag viljat se Pharrell Williams också, Jack Johnson & Underbara Joss Stone!


Jag som var riktigt besviken på Alicia Keys uppträdande med ja typ, Nicole Kidmans man(?). Hittade 2st uppträdanden som hon gjorde själv, honpiano=kärlek, underbar artist!

Här är mina favoriter ialla fall:

  1. Madonna - Hey you!
  2. Corinne Bailey Rae - Put Your Records On
  3. Jack Johnson Live Earth - Good People!
  4. Linkin Park - Live Earth from Tokyo!
  5. The Police ft. Kanye West Live Earth - Message In A Bottle!
  6. Joss Stone - Live Earth Live from Johannesburg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se