Lördag!

En dag som denna spenderade jag med min kära pattie inne i stan eller kom in till stan runt 4a snåret, så då gick vi och kollade i affärer direkt till Gina tricot där fann jag en jätte söt klänning/linnes, väldigt röd väldigt jag också, den fick jag för ynka 50kr på rean förstås dom har jätte mycket fint, imorron ska jag på jakt efter en over size tröja och lite till .. Som jag inte hann med, vi gick och pratade i timmar väldigt skönt, du är verkligen en jätte härlig tjej, inte konstigt att pojkarna är efter dig darling! haha :-) Men ialla fall kvällen blev väl mindre lyckad menmen shit happens .. Nu tänker jag sätta mig och äta glass i en stor skål, se om jag får ner någon film snabbt nu.'hoppas det ialla fall' ..

Imorgon kommer Bonnie, Sofia, Jenny & Tove hem, ÄNTLIGEN i say!! men jenny åker lika fort och lika så Sofia & Bonnie så ska försöka nappa åt mig lite tid med dom efter tvättstugtiden dom har och fika eller något mysigt,
Men ska typ fika med min stroasyster också imorrgon, we´ll see tomorrow..


Ha en bra kväll, PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se