lova inget du inte kan hålla!

F*n vad trött jag blir på det här.. Nog med att det blir små "ändringar" i sista minuten när man ska träffas.. det lovas det ena & det andra.. ska, nej f*n jag tänker inte anpassa mig, vi sa det då är det det som gäller eller ingenting. Thats it I do not like the attitude so drop it! För när vi bestämt någonting kan det ta flera timmar för att dyka upp eller höra av sig.. kan ett litet sms vara så svårt att sända iväg? herregud jag vet inte vad jag ska göra .. jag klarar inte av folk som sviker gång på gång .. folk som lovar saker men aldrig håller dom, jag är förbi den tiden i mitt liv .. då allting var skit så det här hjälper mig inte!

Kommentarer
Postat av: Martina

håller med, sånna grejer man gör när man tror hela världen kretsar runt en å inte tänker på andra, men om det fortsätter så är det inte värt att gå med på att stå där varje gång när någon kommer timmar försent eller inte kommer alls eller ändrar i sista minuten. Varför gå med på det, tala om vad du tycker och om det inte passar så kan dom fortsätta sitt liv och se hur många kompisar dom får genom att göra sådär och du komemr endå ha det bättre med dom bra vänner du ahr kvar! kram

2007-07-06 @ 23:00:13
URL: http://tiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se