Måndag

Idag har jag varit med Lina & Filip, vi åkte till Kista Centrum från kl.2 fram tills 6 tiden då vi började dra oss hem efter lite käk på donken alltid lika bra som vi säger, nej men jag hittade ialla fall ett plagg jag ville köpa på rean på Gina Tricot köpte jag ett par nya jeans (bild kmr imorgon), dom är riktigt röda & balla som jenny sa till mig: ballt att du valde röda jeans. Det fanns också svarta och lite andra färger men rött är min färg det vet alla som känner mig, rött&rosa och just nu har jag röd&brun period så det fick bli röda jeans kom i en storlek mindre än vanligt & min "vanliga" storlek var slut, så jag blev en otroligt glad tjej inne i affären, så ett par jeans på rean fick jag med mig hem från först 299kr till 145kr till sist när jag fann dom idag kostade dom 99kr underbart, så varje gång jag handlat  fre & idag känns det som om jag har lika mycket pengar kvar. Det är gaaalet skönt ialla fall, fick med mig små saker som läppsyl från aco & sminkborttagnings padds i bruk with oil, det ger inte den torra känslan i ansiktet absolut bästa sminkborttagnings tricket för min känsliga hud.

men nu ska jag slut babbla.. och ta lite käk & titta på The Devil Wears Prada som jag sätt redan men älskar!

PUSSHEJ SLEEPTIGHT! (its my word)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember you?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Alltomlinser.se

Brandos.se
Parfym.se
Gratisgodis.se